Dollarstore

Har vart på dollarstore idag och köpt lite grejer ( lägger kanske upp bilder påre sen ).  
Tyväär så åkte vi inte till landet för att det blev för mörkt, men jag åker ut till landet nästa helg ändå så.  Istället fotade jag lite egobilder hemma istället - i min garderob för övrigt - Men men :D Jag hittade inget annat bra ställe:S 
Har en fortsatt trevlig lördagskväll :*       
 
 
                                                                                                                                                             
 
 
Hahaha misslyckad bild....!                                                                                                                   
  
 
 
 
 
 
Bjuder stort    Kram £lfrid:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0