Vårdcentralen :(

Brukar nästan aldrig börja min mening med ett HEJ här på bloggen, men eftersom att jag gillar att variera mitt skrivande lite kanske jag borde börja med det. Hejsan bloggen! Igår när jag gick o la mig trodde jag att den här dagen skulle bli som en helt vanlig måndag, men den blev lite annorlunda. Eftersom att jag ramlade och slog i ryggraden mot en sten igår var jag tvungen att åka till vårdcentralen med mormor för att bli undersökt av en läkare. Läkaren visade lite bilder och konstaterade att det inte går o göra så mycket åt och att jag kan gå med smärtan från en månad till ett halvår... så *hurra för lilla jag *•* Men jag fick tabletter mot smärtan som kanske dämpar smärtan lite iallafall.
Så...så såg min dag ut iallafall. Hoppas somliga har haft mindre smärtsam dag än jag hehee. ❤

Ses snart! Kram Ellinore ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0