Tomteflumm :0

Idag insåg jag att jag är feg när det gäller att få ut min egen stil. Så jag har bestämt mig att våga mera! Ha lite olika frisyrer, vågade kläder, en ny dagssminkning m.m. Önska mig lycka till, första steget är höööh: uppsatt hår i skolan :o. För vissa är det helt självklart, men jag har aldrig i hela mitt liv haft uppsatt hår i skolan! Så det blir och se extra fram emot, eller:0

Idag har jag inte jobbat så mkt, jag hann bara göra en skiss till träslöjden i Gammleby och sen vare Idrott. Imorgon ska vi gå till visualiseringscentret, aa jag vet inte om alla ska gå men. Och på torsdag SLUTAR VIII WIIIE!! ❤ Asgrymt :D shitt vad rädd jag blir för framtiden.. :0. Måste tiden gå så fort xs klockan är redan kvart i nio och nu ska jag duscha :0
Så vi får höres senarrre 👍

Pöss o kramiiz Ellinoran ❤

Tomteflumm Hohoho 0.9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0