Inte coolt

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, inte coolt! Men jag har vart sjuk i fem dar, vilket inte heller är coolt, men det är iallafall anledningen till att jag inte har bloggat på ett tag.  Min lapptop är lite trasig just nu, jag kommer skicka in den på lagning så snart jag kan och orkar, så jag får blogga från min fasta dator istället som är ganska mkt trögare.  
 
Så nog med det tråkiga!  Idag vare första gången i år som vi hade en uppvisning för publik på dansen!  Iof. var publiken allas föräldrar o så, men det var lika kul iallafall fast man gjorde bort sig lite då o då haha. Såå nu har jag det lite mys pys med Sigvald (min katt för dem som inte vet)  i soffan med en cola och en tablettask tictac. Svull svull.  Nästa vecka går vi 3 riktiga skoldagar i skolan o sen är det JUL-LOV!!  Men jag kommer faktiskt o sakna skolan liite ändå :(   Och sist men inte minst, det bästa av allt..... direkt efter lovet åker vi till Gamleby!!  Det är typ som ett läger, men att man har Slöjd/Textil och HKK.  
Nu ska jag fortsätta mumsa på min tablettask så ses viii snart!! :)  
 
Kram på er Ellinoree ;*

Kommentarer
Postat av: Birgits

Fin blogg du har gumman! Du är hjärtligt välkommen till min blogg och beställa kläder! Välkommen mitt kontor är i Norrköping om du vet var det är.

2012-12-14 @ 20:47:25
URL: http://birgits.devote.se
Postat av: tildan

"not cool, not cool at all"
-the typcial sammy lammy repliken

2012-12-16 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0